Koen Bruelemans

Publio

Publio versterkt de visuele communicatie van bedrijven. Of het nu met bestickering van je bedrijfswagens, gevelreclame of interieurbekleding is: met visuele storytelling versterken ze je merk. Ik mocht voor hen al folders, verkoopbrieven en landingspagina’s schrijven.

Mooie resultaten met soms beperkte input

Bart Jacobs: “We zochten een nieuwe copywriter die ons zo veel mogelijk werk uit handen kon nemen. Iemand die met een beperkte input toch een mooi resultaat neerzet. En na samenwerking met een groot copywritingbureau waren we ook op zoek naar een wat persoonlijke contact. Daarom lanceerden we een oproep op ikzoekeenfreelancer.com. Uit alle reacties kwam Koen er als beste uit.”

Teksten met kleur

“De teksten van Koen sluiten perfect aan bij het doel dat je vraagt. Ze lezen vlot en hebben de nodige ‘kleur’. Als je samenwerkt met Koen, verloopt alles duidelijk en correct. En de prijs-kwaliteitsverhouding van zijn werk is dik oké. Je krijgt professionele teksten voor een kleiner budget dan wat de grote spelers vragen.”

Minieme correcties

“Af en toe heeft een zin nog niet 100% het gevoel dat we willen uitstralen. Maar na wat feedback en een correctieronde is dat snel opgelost.”

Copywriter gevonden

“Eén ding is zeker: als we in de toekomst nog een copywriter nodig hebben, is Koen de eerste die we contacteren.”