Koen Bruelemans

Winnende verkoopteksten schrijven

Verkoopteksten schrijven die je doen winnen

Winnende verkoopteksten schrijven? Eigenlijk is dat de enige juiste vertaling voor copywriting. Want volgens Van Dale gaat copywriting om ‘tekstschrijven, met name voor reclamedoeleinden’. Bingo! Met een verkooptekst maak je reclame voor je product, dienst of bedrijf. En de bedoeling daarvan is: winnen. Met andere woorden: meer verkopen.

Verkoopteksten? Dat zijn teksten die overtuigen

Winnende verkoopteksten schrijven, dat betekent: teksten schrijven die je klanten ook daadwerkelijk lezen. Teksten die overtuigen. Die je product of dienst verkopen. Die je lezer klant bij je bedrijf doen worden.

Wat zijn verkoopteksten? Onder meer advertenties, verkoopbrieven en direct mailings. Of publireportages, testimonials en (e-)mailings. En blogs, seo-teksten en webteksten. Al je commerciële teksten die rechtstreeks of onrechtstreeks moeten verkopen.

Ja, ik wil teksten die verkopen

Hoe schrijf ik je winnende verkoopteksten?

Je geeft een briefing. Ik bekijk samen met je wat en wie je wilt bereiken. En welke boodschap je prospects of klanten moeten onthouden. Je bezorgt me het nodige achtergrondmateriaal. Op basis daarvan ga ik aan de slag. Ik doe eventueel bijkomend (online) onderzoek en haal daar de essentie uit. De essentie die je tekst laat zinderen. En je klant “Ja!” doet zeggen.

Laat je verkoopteksten schrijven

Overtuigende en krachtige teksten die verkopen? Je krijgt ze door een gratis en vrijblijvende offerte te vragen.