Koen Bruelemans

Direct mail

Direct mail schrijven die ook écht verkoopt

Direct mail schrijven: meetbare resultaten

Direct marketing is zowat het goedkoopste marketingmiddel. En bovendien het meest meetbare. Je weet hoeveel klanten of prospects je direct mail ontvangen. Je gaat perfect na hoeveel reacties je krijgt en wie er precies reageert. Op basis daarvan vergelijk je de opbrengst van je mailing met de kost ervan. En dat is natuurlijk het belangrijkste: de opbrengst ervan moet hoger liggen dan de kost.

Een mailing of direct mail is persoonlijk

Krijg je graag post op je persoonlijke naam? Ja, toch? Een direct mail is heel persoonlijk. En ook al ziet je klant of prospect onmiddellijk dat het om een mailing gaat, toch is de kans uiterst groot dat hij of zij die direct mail opent. En vanaf dat moment moet elk onderdeel van je mailing je klant of prospect precies laten doen wat jíj wilt: verkopen.

Ja, bezorg mij een offerte voor een direct mail die scoort

Een scorende direct mail schrijven?

En uit welke onderdelen bestaat een goede en efficiënte direct mail? In elk geval een verkoopbrief. Dat is de basis. Daar komen nog een antwoordkaart en een retourenveloppe bij. En eventueel nog andere elementen, zoals een folder of een cadeautje. Dat laatste werkt altijd.

Direct mail schrijven volgens de regels van de kunst

Een goede direct mail schrijven en samenstellen? Je copywriter kent de regels ervan allemaal. En past ze ook toe. Zo zorgt hij ervoor dat je lezer zijn voordeel onmiddellijk ziet. En dat alle elementen van de mailing je klant of prospect ook écht doen reageren.

Ja, bezorg mij een offerte voor een direct mail die scoort

Koen schrijft je direct mail op maat

Je direct mail zelf schrijven of laten schrijven door een medewerker? Neem het zekere voor het onzekere: schakel een ervaren copywriter in.

Help me je te geven wat je zoekt

Vul nog even 3 korte vragen in voor je vertrekt. Met je antwoorden maak ik mijn website beter en probeer ik ook jou te geven wat je zoekt.