Blog
-
Een scorende webtekst schrijven? Of veel tekst?
Wil je een website die je bezoekers ook écht doet bestellen, offertes aanvragen of bellen? Vraag een copywriter om je webtekst te schrijven.
-
Hoe je een mailing niet moet schrijven
Een tijdje geleden kreeg ik een mailing van Toyota in de bus. Een voorbeeld van hoe je een mailing niet moet schrijven. Lees even mee.
-
Een korte of lange verkoopbrief?
Hoe lang of hoe kort moet een verkoopbrief zijn? Antwoord: zo lang als nodig is om je boodschap over te brengen en je lezer tot actie aan te zetten.
-
Schrijven zonder fouten: een wereld van verschil
Is het zo belangrijk om een tekst te schrijven zonder fouten? Ja, want fouten leiden de aandacht af van de inhoud. Zeker als ze flagrant zijn.
-
Hoe positief schrijven je teksten beter maakt
Kosten, betalen, problemen ... Negatieve woorden die je verkooptekst een negatieve bijklank geven en je klanten doen twijfelen. Schrijf dus positief.
-
Trekt je advertentie mijn aandacht?
Een scorende advertentie schrijven? Dat begint bij een goede titel die de aandacht trekt en de afbeelding ondersteunt. Ontdek wat werkt en wat niet.
-
Koppen schrijven die werken
Is de kop of titel van je tekst belangrijk? Absoluut. Hij doet je klanten beslissen of ze de tekst lezen of niet. 3 tips om koppen te schrijven die werken.
-
Je teksten moeten overtuigen
Je verkoopteksten werken pas écht wanneer ze je klanten overtuigen om te doen wat je hen vraagt. Ontdek op welke 6 manieren je hen ook echt overtuigt.